Gdańsk - wakacyjne podróże 24.06

Witam Wszystkich:)  W życiu, hm.. wiele inwestujemy. Wiele. W zasadzie to ciągle inwestujemy. Jednak to od nas należy w co. Z reguły w...

Witam Wszystkich:) 
W życiu, hm.. wiele inwestujemy. Wiele. W zasadzie to ciągle inwestujemy. Jednak to od nas należy w co. Z reguły w to co widać. Chciał lub nie, jako ludzie jesteśmy powierzchowni (mniej lub bardziej), lubimi to co widać, lubimy się prezentować. Szczególnie dobrze. Tutaj z kolei mijamy się z celem, który powinniśmy zauważać. Warto dbać o to co widać, oczywista rzecz. A jeszcze lepsza to inwestycja w siebie, w swoich bliskich. Rozwój, podróże, nauka, cel. 
Jestem zdania, że to co w życiu zobaczymy - jest nasze. Już na zawsze. I wydaje się być to jedyną rzeczą, której nikt nie może nas pozbawić. Wspomnienia, myśli, odczucia, to jak się czuliśmy, to ile się nauczyliśmy. Rzecz niezwykle prosta i totalnie przepiękna. Uwielbiam podróże. Te do miejsc oddalonych niedaleko, jak i te które są oddalone setki czy tysiące kilometrów. Uważam to za rzecz niezwykłą. Oprócz tego co zobaczyliśmy, zwiedziliśmy, sposób w jaki wypoczęliśmy wieeele się nauczymy. Bo jaka forma jest lepsza, niż to co można zobaczyć i dotknąć? Jak uczyć się o morzu nigdy go nie widząc? Jak wyobrażać sobie piękno i wysokość w górach jeśli nigdy w nich nie byliśmy? 
Tym razem docelowym punktem na mapie był Gdańsk. Piękny, choć pochmurny to piękny. Morze kocham totalnie. Być może dlatego, że nie ma roku w którym mnie nad nim nie było. Ma niezwykłą moc i głębie (śmiechem żartem to totalny fakt). Mimo, że pogoda nam nie sprzyjała w 100% to wyjazd był fantastyczny. Plaża, kocyk, spacer brzegiem wśród odbijających się fal. Kolejno molo i wycieczka na Starówkę, zresztą bardzo ujmującą. Statki, turyści, mnóstwo dobroci, zwiedzanie oraz czarna kawa - apogeum szczęścia.


Miłego dnia! 
Do następnego.. :) 







You Might Also Like

15 komentarze !

  1. Mam nadzieję że tegoroczne wakacje będą obfitować w podróże ;) Raczej mini podróże weekendowe ale uważam że to tez ciekawa opcja, zwiedzić więcej miast po 2-3 dni :)

    Zapraszam, http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! Podróże to rzecz genialna.. Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Gdańsk i mam nadzieję się do niego w te wakacje wybrać, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam, muszę to kiedyś zmienić bo piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać takie posty!
    Czuć w nich coś innego:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich momentów...kocham prowadzić te stronę. Dziękuje Ci bardzo!!!

      Usuń
  5. Piszesz w taki prosty i ludzki sposób a jednak z tego co zauważyłam w Twoich wpisach jest coś wyjątkowego i magicznego, podoba mi się to :) Uwielbiam podróżować i poznawać nowe miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze bardzo motywują..dziękuję Ci bardzo!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, uwielbiam Gdańsk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko raz byłam w Gdańsku i tak jak Ty się zakochałam u mnie i tak wygrywa Wrocław ale Gdańsk depta mu po piętach :D
    Zdjęcia naprawdę piękne aż mi się przypominają moje wakacje tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim numer 1 jest zdecydowanie Warszawa, ale uwielbiam też Kraków, Toruń. Wrocławia jeszcze nie zwiedziłam, ale wszystko przede mną :) Buziaki!

      Usuń

Flickr Images