50 faktów o mnie

Witajcie! Jak mija Wasz dzień? Mam nadzieję, że pomyślnie. Dzisiejszy post w 100% o mnie - 50 faktów. Z jednej strony jest to dość przeraż...

Witajcie! Jak mija Wasz dzień? Mam nadzieję, że pomyślnie. Dzisiejszy post w 100% o mnie - 50 faktów. Z jednej strony jest to dość przerażające, z drugiej zaś ciekawe. Przyznam szczerze, że ciężko było wybrać mi tylko (?) 50 faktów o mnie. Podsumowując wszystkie - kilka jest poważnych, kilka mniej. Niemniej jednak piszę je z nadzieją, że kogoś zaciekawią..
1. Nazywam się Aleksandra Jakuta. W październiku tego roku skończę 18 lat.. Urodziłam się w Olsztynie. 

2. Wiele ludzi ma mnie za starszą, niż wskazuje na to moja metryka.

3. I dojrzalszą - z czego cieszę się znacznie bardziej. 

4. Od kiedy tylko pamiętam czas spędzałam w gronie ludzi starszych ode mnie. 

5. Będąc dzieckiem grałam w piłkę nożną i muszę przyznać, że byłam w tym całkiem niezła.

6. Jestem stoistego rodzaju filozofem. Dużo myślę, przelewam na kartki po czym chowam na dno szuflady. 

7. Kiedy czuję się gorzej słucham muzyki, którą bez problemu można zatytuować "Czujesz się źle? Posłuchaj tego! Będzie jeszcze gorzej". 

8. Mając mentalny dołek jestem znacznie bardziej twórcza. 

9. WADA/ZALETA - uwielbiam stanowisko lidera. W większości przypadków gdy należało dokonać wyboru "przewodniczącego grupy" wybierano mnie, co bardzo polubiłam. 

10. Moja poprzeczna niekiedy postawiona jest zbyt wysoko. Zamiast zakładać sobie cele, do których będę dążyć "po kolei" ja chcę sięgać tych wyższych.


11. TAN NNI - Przez 5 lat tańczyłam hip hop. Na zdjęciu mistrzostwa w Warszawie, podium. Te chwile, adrenalina, ekscytacje, smutek, łzy, euforia, radość.. Najlepsze doświadczenie w życiu jeżeli chodzi o sport, naukę zdrowej rywalizacji, walki i działań grupą. Niestety, team się rozpadł. Wspomnienia pozostały. Najlepsze. MŚ w Chorwacji, Włoszech, wiele turniejów w kraju. 

12. Marzę by w życiu móc podróżować i inwestować w siebie, moich bliskich. 

13. Kocham Roberta Redforda..

14. I Maćka Maleńczuka..

15. Oraz Michała Milowicza..

16. Zamierzam spełnić swoje marzenie jakim jest spotkanie Sting'a. 

17. Nie przeżyję bez kubka porannej kawy. 

18. Uwielbiam dobre książki! 

19. Staram się inspirować rzeczami dnia codziennego, nawet tymi mogłoby się wydawać zwykłymi.

20. Jestem estetką. Lubię w zwykłych czynnościach zauważać dzieła sztuki.. 


21. I niestety nadwrażliwa.. 

22. Wiele osób mówi, że jestem bardzo odważna. W rzeczywistości jest zupełnie inaczej - jedyne co robię to staram sprzeciwiać się lękom jakie posiadam. 

23. Oprócz polskiego umiem mówić po angielsku i myślę, że wychodzi mi to całkiem nieźle. 

24. Cenię sobie bycie punktualnym. Częste spóźnianie się jest dla mnie brakiem szacunku.

25. Klasyczne zapachy.. Ubóstwiam. 

26. Jeśli chodzi o zapachy - jestem fanką świeczek. Szczególnie jesienną porą. 

27. Strasznie szybko się przywiązuję. 

28. W życiu często trafiam na ludzi, którzy tylko z pozoru chcą dla mnie dobrze. 

29. Marzę o tatuażu, ale boję się, że w przyszłości może mi przeszkadzać (ze względu na wybór kierunku, na który chcę iść). 

30. Nienawidzę fałszu. Najgorsza prawda bywa najlepszym rozwiązaniem (choć początkowo bolącym). 


31. Mój ulubiony film to "Niemoralna propozycja" z 1993r., w którym to jedną z głównych postaci jest Redford. Film ten mogę oglądać kilka razy i przeżywam go ciągle tak samo. Polecam!

32. W życiu chciałabym móc utrzymać się/osiagnąć coś właśnie dzięki tworzeniu. 

33. Marzę o nauce gry na pianinie i saksofonie. Pianino jest cudownym i klimatycznym instrumentem, zaś saksofon ujmuje swą sensualnością oraz magią. 

34. Za rok planuję zdawać do Akademii Teatralnej lub iść na prawo. 

35. Stosunkowo często podróżuję do Norwegii, którą kocham. Skandynawia ma swój klimat (oprócz tego, że zimny to genialny..).

36. Uwielbiam poznawać nowych ludzi.

37. Ale bardzo cenię sobie prywatność. 

38. Mam momenty, w których pragnę być absolutnie sama i właśnie wtedy szacunek dla prywatności odgrywa ogromną rolę. 

39. Do Świąt Bożego Narodzenia przygotowuję się stosunkowo szybko. Mniej więcej już w wakacje słucham świątecznej płyty Michael'a Buble. 

40. Jeżdżę na plany jako statysta/epizodysta. Mimo, że nie jest to (już teraz) spełnieniem moich najwyższych marzeń to uwielbiam obserwować pracę na planie od drugiej strony i dowiadywać się tajników związanych z owymi planami. 

(O mnie się nie martw) 

41. Nie jestem fanką okazywania zbyt wielu emocji w miejscu gdzie przebywa skupisko ludzi. 

42. Uwielbiam klasę i elegancję. 

43. Jazz!!! Kocham, kocham, kocham, kocham. 

44. Panicznie boję się pająków. 

45. Kilka zdjęć mojego autorstwa jest na stronie włoskiego Vogue. (Razem z przyjaciółkami zakochane w fotografii postanowiłyśmy spróbować swoich sił. Na vogue.it jest zakładka dla "fotografów", którzy chcą sprawdzić czy owe zdjęcie ich autorstwa jest na poziomie i klimacie Vogue. W ten sposób udało mi się przejść tam z 5 moimi fotografiami.) 

46. Od jakiegoś czasu jestem ponownie fanką gier planszowych i kart. 

47. Jeśli jednak moje plany dotyczące aktorstwa nie wyjdą (z różnych przyczyn) - moim życiowym celem jest nie mieć szefa. 

48. Czasami doszukuję się drugiego dna w wypowiedziach przez co niekiedy je źle interpretuję. 

49. Kocham adrenalinę. 

50. Uwielbiam przebywać w towarzystwie motywujących, pozytywnych ludzi. 

 plan Belle Epoque


Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Do następnego! 

You Might Also Like

14 komentarze !

  1. Takie posty są świetne ponieważ możemy poznać autora bloga. W sumie nie wiem czy udałoby mi się uzbierać aż 50 faktów. Również uwielbiam świeczki. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Oh, myślę że z pewnością by Ci się to udało! Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Piękne masz włosy ;) Też panicznie boję się pająków, ale co jest trochę hipokrytyczne chciałabym mieć jednego w domu, jakiegoś ptasznika lub tarantulę :D Zapraszam do mnie 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Hahaha nigdy bym się na to nie zdecydowała :P. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam jazz <3
    Jejku ale dużo faktów, grałaś w o mnie się nie martw zawsze oglądam to z mamą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy dużo wspólnego :) też się szybko przywiązuje do ludzi! bardzo ciekawy post, troszke sie dowiedziałam o tobie. Dzisiaj dzien mi mija nerwowo bo zaraz mam egzamin z rysunku i od tego zalezy czy sie dostane na wymarzone studia. Śliczne zdjęcia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się bardzo. Mam nadzieję, że Ci się uda, trzymam kciuki!!!

      Usuń
  5. Ja również jak mam dołek jestem bardziej twórcza :D A Akademia Teatralna to bybłoby coś na prawdę super :) Fajnie się dowiadywać czegoś więcej o innych :) Zdjęcia świetne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dużo ludzi tak ma hah! O tak.. spełnienie marzeń. Dziękuje Ci bardzo i pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że jesteś ciekawą osobą :) Masz swoje plany, marzenia, krok po kroku przybliżasz się do ich realizacji :) Pozazdrościć :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję Ci bardzo:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetny post, uwielbiam posty takiego typu!:) Wydajesz się naprawdę interesującą osobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję Ci bardzo. Pozdrawiam!

      Usuń

Flickr Images