Codzienność & Etuo

5 maja, no właśnie... MAJ. Butelkowa pogoda, ale nie warto skupiać się na negatywach...  Majówka, kilka dni wolnego. Ja mam je nadal...


5 maja, no właśnie... MAJ. Butelkowa pogoda, ale nie warto skupiać się na negatywach...  Majówka, kilka dni wolnego. Ja mam je nadal ze względu na matury. Do szkolnych obowiązków powracam dopiero we wtorek. Dziś natomiast odwiedza mi D. i A., tak więc wieczór z pewnością będzie udany.
Od jakiegoś czasu porządkuję wszystko.. w pokoju, szafkach, garderobie, a nawet głowie i nastawieniu. To samo tyczyło się sprzętu, stąd moje zamówienie Etuo(klik). Muszę Wam przyznać, że staranny sposób w jaki paczka została zapakowana bardzo mnie zaskoczył. Rzecz jasna pozytywnie. Solidne, piękne i przede wszystkim gumowe etui, czyli najlepsze wyjście by nie zarysować telefonu. Ostatnimi czasy jestem fanką marmuru, stąd taki wybór. Niedawno miałam go na paznokciach (instagram), a teraz nadszedł czas na case. Na ig etuo(klik)  macie możliwość zobaczenia jak case prezentuje się na telefonie oraz wygląda na żywo. 
Okres od wtorku do końca czerwca zapowiada się dość intensywnie. Oczywiście jeśli chodzi o sprawy szkolne. Przed nami ostatnie kilka tygodni nauki. To niezwykłe, bo idealnie pamiętam pierwszy dzień w szkole. 



Jak Wasza majówka? 
Do następnego, A. 

You Might Also Like

7 komentarze !

  1. etui wyglada swietnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, paczka zapakowana świetnie! Ja też mam ostatnio taki okres wielkiego porządkowania. Nastawienia również, jak ty ;) Piękne wtui, uwielbiam takie motywy!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Trzymam za nas kciuki by poszło jak najlepiej na dłuższa metę :*

      Usuń
  3. Piękne etui :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images