NORWEGIA 2017

 Witam, witam! Uwielbiam to miejsce... zawsze kiedy tu przyjeżdżam czuję się świetnie. Wszystko ma swój czas, swoje tempo. Dzisiejszy ...

 Witam, witam!
Uwielbiam to miejsce... zawsze kiedy tu przyjeżdżam czuję się świetnie. Wszystko ma swój czas, swoje tempo. Dzisiejszy dzień jest słoneczny więc od rana był spożytkowany. Do tej pory pogoda nie była korzystna, ale to nie przeszkadzało by zwiedzać i odwiedzać wcześniej poznane miejsca. Jestem tu czwarty dzień i niestety za kilka wracam..
Jako że telewizja przeze mnie nie jest oglądana praktycznie w ogóle, filmy też oglądam stosunkowo rzadko to dziś postanowiłam znaleźć coś, co mogłoby mnie zainteresować. I przypomniałam sobie o pewnym dziele, które chciałam zobaczyć już dawno - "La La Land". Przyznam, musicale nie są moim ulubionym gatunkiem, ale ten.. zauroczona jestem w filmach, po których obejrzeniu mam wrażenie, że w jakiś sposób wpływają na moje postrzeganie świata, przywracają wiarę w dane wartości. Ten film taki jest i śmiało mogę go polecić, ale.. nie każdemu. Myślę, że najlepszy będzie dla osób, które nie do końca bezpośrednio stąpają po ziemi, nie są 100% realistami i dla takich, które są marzą. Ja taka jestem. Wiele razy wyszłam na tym źle bo bezpośrednie zderzenie się z rzeczywistością jest znacznie gorsze, niż patrzenie na świat przez różowe okulary, ale cóż.. ja tak wolę. I każdemu kto własnie to woli, ma wiarę w siebie, w marzenia, w to że życie trzeba przeżyć, a nie przemęczyć się w nim - polecam. W filmie dużo jest jazzu, który kocham co sprawia, że spodobał mi się bardziej. No i dziewczyny, Ryan Gosling... Film dostał wiele (wiele, wiele) nagród. Jest ich aż 83, zaś wygrane to 45, pozostałe 38 są nominacjami. Mimo wszystko,6 wygranych  Oscarów, oraz 7 Złotych Globów mówi wiele... 






 Prawdziwe, prawda? 
niezwykle piękne i klimatyczne miejsce.. 

You Might Also Like

11 komentarze !

  1. WOW! Kochana, zdjęcia są cudowne, szczególnie te na tle wodospadu ^^ Ahh... aż się rozmarzyłyśmy :) Wiele słyszałyśmy o filmie wspomnianym w poście, jednak nigdy nie miałyśmy okazji obejrzeć go :/ Musimy skoczyć do kina! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochane! Jak najbardziej musicie nadrobić zaległość hihi, buziaki :*

      Usuń
  2. Pięknie tam! Ja też właśnie wróciłam z mojej podróży marzeń i kończę edytować wszystkie zdjęcia :) W Norwegii nigdy nie byłam, ale coraz częściej o niej myślę. Co do filmu - nie mam zbyt wiele czasu, ale dla Ryan'a jestem w stanie poświęcić kilka godzin snu ;) Z tego, co napisałaś, film jest w 100% dla mnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Ja nadal jestem w NO więc post stąd z pewnością się pojawi. Norwegia - polecam całkowicie, cudowne miejsce. Dwie godzinki dokładnie, a naprawdę warto kochana:) Buziaki

      Usuń
  3. Chciałabym zwiedzić Norwegię :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zachwycona Twoim blogiem <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to bardzo miłe! Dziękuje kochana ;*

      Usuń
  5. Jak tam pięknie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekł mnie ten wodospad *-* Może kiedyś w przyszłości się tam wybiorę ❤
    Zapraszam również do siebie 😉

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images