Outfits for spring

Witam! Już niedługo - bo 21 marca rozpoczynamy astronomiczną wiosnę. Podejrzewam, że to dobra wiadomość dla nas wszystkich. Dni są dłuż...

spring 5

Witam! Już niedługo - bo 21 marca rozpoczynamy astronomiczną wiosnę. Podejrzewam, że to dobra wiadomość dla nas wszystkich. Dni są dłuższe, na dworze jest cieplej i przede wszystkim coraz jaśniej. Z racji, że w tygodniu wstaję przed 6 to słońce za oknem, które wschodzi jest pewnego rodzaju motywacją by wstać, wykorzystać ten dzień w pełni możliwości. W dzisiejszym poście przygotowałam stylizacje typowo wiosenne - jeans, pastele, kolory. Coś, czego w zimie zdecydowanie nie używamy. Pierwsza stylizacja jest tą z bardziej "street wear", ponieważ obuwie to jeden z miejskich modeli Adidas, jeansy z dziurami i holograficzna kopertówka tworzą coś w stylu *girl power*, czyli napisu widniejącego na tshircie..

spring 4
Stylizacja nr.2 to coś bardziej kobiecego niż 1, czyli pastelowe spodnie a'la marchewki, biała góra która odsłania obojczyki, szerokie, zwiewne rękawy nadające jej lekkości. Do tego modne ostatnio okulary rose gold oraz srebrne buty i torebka. 
spring1
Outfit nr.3 jest również znacznie bardziej kobiecy od swojego poprzednika. Beżowy sweter odsłaniający obojczyki, jeansy high waisted z przetarciami, czerwona szminka oraz czarne szpilki. Kobieco, prawda?  

spring 3
Kolejny street wear.. floral, pudrowy róż, lawenda i buty w stylu local heroes... 

spring 2
Best spring looks? Dużo pasteli, beż, floral i róż za policzkach..lekko, wygodnie i gustownie? Myślę, że można! Mimo stylizacji, które utworzyłam sądzę, że należy zapamiętać...

„Przez lata nauczyłem się, że w ubraniu najważniejsza jest kobieta, która je nosi” – Yves Saint Laurent


Mam nadzieję, że stylizacje przypadły Wam do gustu. Co wolicie - kobiece, delikatne stylizacje, a może typowy street wear? 

You Might Also Like

24 komentarze !

  1. Wszystkie bardzo w moim stylu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Najbardziej podoba nam się 1 i 3 zestawienie <3 W każdym z nich jest coś przyciągającego uwagę :) Widać, że masz gust! Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, cóż za komplement..dziękuję Ci bardzo! pozdrawiam :*

      Usuń
  4. 3 jest świetna. Luźna a jednocześnie elegancka. Świetny gust :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ostatnio uwielbiam..luźno i elegancko. Skrajne określenia, ale można:) Dziękuję bardzo, pozdrawiam!

      Usuń
  5. 3 zestaw najbardziej przypadl mi do gustu, ale reszta tez swietna! gora z 3 tak przykula moja uwage, ze chyba ja chce <3 haha :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacje :)

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te jeansy w kwiatki są świetne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Zapraszam na jeden z ostatnich postów:
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, świetnie się prezentują. Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Uwielbiam takie nude ootd. Obserwuję kochana!
    Pozdrawiam, mój blog ←

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :)) Jest mi bardzo miło!

      Usuń
  9. Great post dear. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Sara. I'm glad that you like my website:)
      Best wishes!

      Usuń
  10. Super! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images