Sensilis CC cream

Naturalny wygląd rządzi definitywnie jeśli chodzi o makijaż. Z tego właśnie względu testowanych było przeze mnie dużo rzeczy z kategor...

Naturalny wygląd rządzi definitywnie jeśli chodzi o makijaż. Z tego właśnie względu testowanych było przeze mnie dużo rzeczy z kategorii podkład/krem bb. Jednak nigdy nie miałam styczności z kremem CC. Marka Sensilis zaproponowała mi bym takowy wypróbowała. Po wielu próbach, aplikacjach mam kilka wnisków. Przede wszystkim, co od producenta  - krem ma za zadanie poprawić wygląd skóry, wyrównać jej koloryt, udoskonalić, rozświetlić i zmniejszyć niedoskonałości cery. Jest to koloryzujący krem korekcyjny posiadający spf 15, co uważam za plus. Mimo, że nie jest to duża ochrona to jednak warto o niej pamiętać. 
Z rzeczy, które można zaobserwować gołym okiem - produkt jest w tubce, która co najlepsze ma pompkę. Uwielbiam produkty posiadające wygodny dozownik. Ponad to ma większą pojemność, niż "tradycyjne" podkłady/kremy, 40ml. Jeśli chodzi o kolor, tutaj mały minus - występują dwa: light 01 i gold 02. Mając ten pierwszy, najjaśniejszy light by móc zacząć go używać musiałam się opalić. Jest to produkt zdecydowanie na okres cieplejszy nie tylko przez ciemniejszy kolor jaki posiada, ale również formułę. Według mnie krem cc idealnie wyrównuje koloryt skóry, daje cerze blasku i faktycznie jest ona bardziej promienna. Jednak nie jestem w stanie zgodzić się z "korekcją" niedoskonałości cery. W gruncie rzeczy zaczerwienione miejsca dalej takie pozostają. Jest niezwykle lekki więc myślę, że na wakacje/wyjazd/urlop nada się on jak najbardziej. Aczkolwiek najlepszy będzie dla osób, które chcą polepszyć wizerunek swojej twarzy, ujednolicić cerę, dodać jej blasku jednocześnie nie posiadających większych problemów z cerą. Myślę, że jak najbardziej daje odczuć to, że jest ekskluzywnym produktem (nie tylko ze względu na cenę), ale również działanie. Krótko mówiąc, jestem na tak. Jeśli natomiast macie problemy z cerą dobry korektor będzie konieczny. 

A może któraś z Was testowała krem CC? 
Co sądzicie? 

You Might Also Like

16 komentarze !

  1. Dla mnie CC są za słabe :(

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CC są przeznaczone raczej ładnej cerze. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Dobra recenzja ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mam moŻliwości korzystania z takich kremów, ponieważ mam cerę trądzikową, a szkoda bo skusiłabym się na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też testowałam wiele z takich kremów i przy mojej cerze potrzebujemy jednak dobrego korektora :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja nigdy nie używałam kremu CC, ale przyznam szczerze, że koniecznie muszę to zrobić! :)
    Dobra recenzja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, daj znać koniecznie jak się sprawdzi! :)

      Usuń
  5. Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! Z pewnością sama przetestuje ten krem :) Zapraszam do mnie. Dzisiaj pojawił się nowy post www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna rzez, ale skusze sie na na coś takiego chyba doiero na wakacyjny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak najlepiej..pozdrawiam!

      Usuń

Flickr Images