PLAN "BELLE EPOQUE" - Warszawa 13.01.

     Piątek trzynastego wcale nie był złym dniem.. wręcz przeciwnie. To jeden z lepszych dni. Osobiście jestem zdania, że jeśli chcemy c...

   
 Piątek trzynastego wcale nie był złym dniem.. wręcz przeciwnie. To jeden z lepszych dni. Osobiście jestem zdania, że jeśli chcemy coś osiągnąć to należy zacząć robić coś w tym kierunku. Nic samo do nas nie przyjdzie. Nawet jeśli te rzeczy wydają się być znikome, nic nie zmieniające później mogą zaowocować i pomóc. W moim przypadku ogromnym marzeniem jest AT w Warszawie. Tak więc możliwość bycia obecnym na planie, obserwowania wszystkiego "od kuchni", możliwość pokazania się jest czymś genialnym. Tym razem był to plan "Belle Epoque" - serial tvn, który będzie emitowany w środy od 15lutego. Coś genialnego, XIX wiek, cudowne stroje.. Już nie mogę się doczekać! 
Poza tematem planu - od jutra rozpoczyna się moja przerwa zimowa i jak można się domyśleć jestem bardzo zadowolona. Dużo planów, rzeczy do zrobienia także wolne jak najbardziej się przyda. Ostatnio skończyłam czytać "Potęgę podświadomości" Joseph'a Murphy i muszę przyznać, że odmienia *coś* w psychice. Oby działała jak najdłużej! Będąc w Warszawie do pociagu zostało mi trochę czasu więc wstąpiłam po kawę, a potem do księgarni. I w moje ręce wpadła książka brzmiąca dosyć zabawnie, otóż jej tytuł to "Jak rozszyfrować każdego" David'a J. Lieberman'a. Opis książki jak i sama treść są niezwykle ciekawe. Krótkie przedstawienie z tytułowej strony: "To zbiór konkretnych, praktycznych technik psychologicznych, które można wykorzystać w każdej życiowej sytuacji. [..] Jak zadawać pytania, wykorzystywać proste skojarzenia, określać profil emocjonalny i na jakie sygnały zwracać uwagę.'' Ponad to techniki Lieberman'a są wykorzystywane przez fbi, wojsko, media, rządy. Książki przeczytałam już część i jestem w stanie stwierdzić, że jest naprawdę bardzo praktyczna i całkowicie inna, niż J. Murphy, który całość poświęca podświadomości. Bo w tym przypadku chodzi o metody z życia codziennego, te które można zastosować w praktyce. 



You Might Also Like

14 komentarze !

  1. WOw jakie zdjecia! Przenioslas mnie do wczesniejszych lat,swietne! Podroz w przeszlosc,haha!xoxo
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo miło mi haha, dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  2. Słuchałam audiobooka "Potęgi podświadomości" i przypadł mi do gustu, ale nie w 100 % :)
    To musiało być super przeżycie :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, niemniej jednak w jakimś stopniu na pewno motywuje:) Było...Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dla mnie ten post jest bardzo motywujący. Na pewno będę oglądać ten serial bo uwielbiam takie :) Zdjęcia przepiękne!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się! Ja również nie mogę doczekać się początku serialu..Buziaki:)

      Usuń
  4. Ja nawet zapomniałam że w piątek był 13 :D
    Fajny post ! Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej...:) Dziękuję, również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Mój piątek 13 był średni, ale to raczej nie przez to co się mówi.
    Pozdrawiam i obserwuje od dawna :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jest już lepiej. Pozdrawiam również i dziękuję:)

      Usuń
  6. uwielbiam takie starodawne klimaty, a kostium jest przepiękny :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images