OUTFITS FOR CHRISTMAS DAY

                              Witajcie kochani! Na szczęście już piątek.. Przyznam szczerze, że powoli kończący się tydzień był ...




                             
Witajcie kochani! Na szczęście już piątek.. Przyznam szczerze, że powoli kończący się tydzień był naprawdę ciężki i pracowity. Oprócz ogromu sprawdzianów, prac w szkole dochodzą przygotowania do świąt, które już za 2 tygodnie! Czas na ogromne porządki, kupowanie prezentów, planowanie wigilii. Okres przed świętami jest zawsze szalony, ale wszystko to warte jest spędzenia czasu w rodzinnym gronie, według mnie oczywiście:). Chyba nie muszę mówić o świątecznej playliście, która leci u mnie już od dawna. Prezenty dla zdecydowanej większości są, wszystko naprawdę idzie w dobrym kierunku. Moja organizacja jest znacznie lepsza, niż w ubiegłych latach. Niemniej jednak, przejdźmy do sedna sprawy... przygotowania to jedno, ale każda z nas chce czuć się dobrze i wyglądać świetnie podczas świąt. Z tej przyczyny utworzyłam 4 stylizacje, które wg mnie idealnie spiszą się. Są proste, lecz bardzo efektywne. Eleganckie, ale podkreślające to co mają podkreślić. Specjalnie z tego powodu założyłam konto na polyvore.com. Nie ma tam innych moich zestawów, ale podaję link bo może ktoś będzie chciał sprawdzić skąd jest dana rzecz (wystarczy kliknąć w zestaw i nakierować kursorem na przedmiot). Jednak od razu zaznaczam, że ja wolałabym poszukać tych rzeczy w sieciówkach itp. ze względu, że cena większości jest dosyć pokaźna. 

W każdym razie - mam nadzieję, że zestawy stworzone przeze mnie Was choć trochę zainspirują. Jeśli tak napiszcie który według Was jest najlepszy, jestem ciekawa! :) 
Życzę udanego weekendu, piszcie jak Wasze przygotowania do świąt.
                                






You Might Also Like

14 komentarze !

  1. Mega post i cudowne stylizacje! Moje przygotowania do świąt wolno idą, bo mam strasznie mało czasu, ale w weekend mam zamiar zrobić parę rzeczy :))
    Super post! ♥
    Pozdrawiam kochana! :*
    Marysia z http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Powodzenia, buźka :*

      Usuń
  2. Jak dla mnie najlepsza jest stylizacja nr 3. Na pewno bym się dobrze w niej czuła, u mnie ten tydzień też był zakręcony :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:) Czyli nie tylko u mnie, haha... Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Stylizacje świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne outfity!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje super, jednak moim zdaniem taka najlepsza jest trzecia *-*
    Pozdrawiam z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. super post pozdrawiam serdecznie rodzinke i pieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mój głupek, dziękuję Kochana i wzajemnie! :D

      Usuń

Flickr Images