PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT

U mnie przygotowania do świąt pełną parą. Prezenty mam już prawie dla wszystkich bo właśnie dziś przyjechało do mnie dwóch kurierów. Gif...

U mnie przygotowania do świąt pełną parą. Prezenty mam już prawie dla wszystkich bo właśnie dziś przyjechało do mnie dwóch kurierów. Giftów, które mam nie jestem w stanie z jasnej przyczyny Wam pokazać, ale przy okazji zamówienia oczywiście wybrałam też coś dla siebie. Reszta prezentów w swoim czasie, jednak cieszę się że zaczęłam stosunkowo szybko przygotowania do świąt pod tym względem, bo zazwyczaj moja gorączka prezentów kilka dni przed wigilią nie była najlepszym rozwiązaniem. A co poza tym? Zazwyczaj nie jestem w stanie wyrobić się z czynnościami, które muszę ogarnąć w ciagu dnia przez co chodzę spać dosyć późno. Z kolei dziś, jest po 21, a ja zrobiłam już wszystko co miałam. Nie jestem przyzwyczajona, że w środku tygodnia mam czas, nie wiem co ze sobą zrobić więc staram się odmienić to na coś pożytecznego i dodaję post! Szkoła? Jedną lekcję uwielbiam, przed drugą się modlę (chyba wszyscy wiedzą przed jaką). A tą, którą uwielbiam jest zdecydowanie prawo i wos. Choć nauka nie jest moim ulubionym zajęciem to z tych dwóch przedmiotów nie przeszkadza mi aż tak bardzo. I w zasadzie szkoda, że nie mam tak z innymi przedmiotami, do których muszę się zmuszać, a kiedy już mi się uda idę spać o nieludzkiej porze bo chcę się "w miarę" przygotować. Ostatnimi czasy materiału w szkole jest naprawdę ogrom, ale trzeba sobie z tym jakoś poradzić. Na szczęście już niedługo święta i najdłuższa przerwa jaka czeka nas w roku szkolnym. Potem będzie już coraz bliżej wakacji i dłuuugiego wypoczynku. Kolejno jeszcze ostatni rok i do widzenia. Naprawdę nie mogę się tego doczekać! :) Co do zdjęć śniegu, po którym zostały te oto fotografie. Były wykonane kiedy spadł pierwszy, najpiękniejszy śnieg. 

You Might Also Like

10 komentarze !

  1. łał! u Ciebie już prawdziwa ZIMA! CUDNIE! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to już PO ZIMIE :) ale fakt, było cudnie

      Usuń
  2. U mnie pierwszy śnieg już niestety dawno stopniał. Szkoda bo naprawdę uwielbiam zimę.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam już wszystkie prezenty na święta. Przed świętami jest tyle do zrobienia i chociaż prezenty już z głowy.
    Ojej jak się cieszę, że etap szkoły już za mną :O przypomniała mi się matematyka i zemsta nauczycielki ' zadanie 7 jest podobne do 6, Dżesika zadanie 8 ' a ja już oczywiście zrobiłam sobie 7 :/ ale kochałam historię więc zawsze wszystko wiedziałam i szłam zadowolona na tą lekcję :)
    Pozdrawiam ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że już wszystkie haha! Mi zostało kilka:) Matematyka chyba zgrozą większej ilości uczniów...Również pozdrawiam♥

      Usuń
  4. Prawdziwa zima, zazdroszczę! Ja jeszcze prezentów nie kupowałam, ale mam zamiar niedługo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety śnieg stopniał, ale oby był taki na święta:) powodzenia!

      Usuń
  5. U mnie dopiero dzisiaj zrobiło się chłodniej, ale o śniegu nawet nie marze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też go nie ma w tym momencie, oby był na święta :)

      Usuń

Flickr Images