* iPhone mix * teledysk Podsiadło, angaże TV, Mikołajki itd...

Z dnia na dzień coraz bardziej brakuje mi tej strony, mojej własnej. Przeglądając posty i chcąc, aby wszystko było w jak najlepszym porząd...

Z dnia na dzień coraz bardziej brakuje mi tej strony, mojej własnej. Przeglądając posty i chcąc, aby wszystko było w jak najlepszym porządku usunęłam większość. Chcę to zrobić "po mojemu". I zamierzam do tego wrócić bo między innymi to daje mi uczucie spełnienia. Od ostatniego postu (pomijając usunięcie znacznej ilości) zmieniło się naprawdę wszystko. Zaczynając od ludzi mnie otaczających (za co jestem bardzo wdzięczna) do marzeń, realizacji. W zasadzie nie wiedziałam jak zacząć post po takiej przerwie. Mimo to postanowiłam, że trochę opiszę tu co się działo i wykorzystam do tego zdjęcia, które w danych momentach robiłam. Od początku...
Okres wakacyjny rozpoczęłam na planie "Na dobre i na złe", był to mój pierwszy angaż, pierwszy plan i pierwszy raz miałam okazję zobaczyć wszystko "od kuchni." Z tego planu jedyne zdjęcie jakie mam to z aktorem, którego uwielbiam bo Markiem Bukowskim. Lecz na moim instagramie macie możliwość obejrzenia krótkiego filmiku z momentem, w którym jestem. Jeśli już zaczęłam właśnie od strony marzeń to napiszę o kolejnym angażu. Po okresie wakacji, w którym prawie całe przepracowałam, we wrześniu razem z A. dostałyśmy telefon z agencji o możliwości przyjazdu na plan "O mnie się nie martw". Ja występowałam w sezonie 5 odc.6, a A. odc.9. Jeden z lepszych dni!:) Plan "O mnie się nie martw" odbył się w niedziele, a w środę miałam możliwość pojechania na ten do Dawida Podsiadło. Nowy teledysk, w którym brał udział Bogusław Linda. Przyznam, że samo zobaczenie dwóch mężczyzn, których uwielbiam i zawszę oglądam (tudzież słucham) było dla mnie świetną sprawą. Z racji, że teraz materiał w szkole sam się nie zrealizuje, nie mogę jej opuszczać na rzecz planów, ale z pewnością kiedy będę miała możliwość być na nim w okresie wolnego, będę o tym pisać :) 

Angaże, angażami ale wakacyjna praca - to dopiero było wyzwanie!
Pierwszego lipca wraz z A. i E. rozpoczęłyśmy pracę w ośrodku wypoczynkowym w Ruciane-Nida. Po trzech tygodniach wyjechałam z rodzicami w góry, zaś na początku sierpnia znów wróciłam. Oprócz pracy, zarobionych pieniążków, za które w końcu kupiłam rzeczy, o których zawsze marzyłam - poznałyśmy masę nowych ludzi i miejsc. Zwykłe określenia, lecz pod nimi kryje się tyle wspomnień, coś niesamowitego. Kilka razy wybrałyśmy się też do Mikołajek. To były jedne z najlepszych wakacji w moim życiu. 



Nadszedł wrzesień - razem z A. pojechałyśmy do Warszawy. Koncert James Arthur'a, Grzegorza Hyży, Nykiel..było cudownie. A poza tym? Obowiązki, obowiązki, obowiązki. Dużo pracy, a więc mix zdjęć bardziej "nieokreślony" :D. Oprócz tego Teatr Buffo, moje urodziny, wyjazd w ostatnim weekendzie do Krakowa. Uwielbiam swoje życie. Już za miesiąc święta...czas leci nieubłagalnie. 







Post o tym co w ogromnym skrócie się u mnie działo. Kolejne już tematyczne, powoli przygotowuję się do świąt, ale to w następnej notce. Miłej niedzieli i udanego poniedziałku!













You Might Also Like

20 komentarze !

  1. Dużo się u Ciebie działo! :) Cudne zdjęcia!
    Zazdroszczę poznania Bogusława Lindy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się działo. Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  2. Zazdroszcze i czekam na kolejny post !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zazdroszczę :D I podziwiam ;) Życzę dalszych sukcesów i dużo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Oby się spełniło, pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci bardzo...ale to tak naprawdę nic wielkiego. Wprost do "dużo osiągnęłaś" to jest wstępem początku :P. Buźka!

      Usuń
  5. Łał! Jesteś piękną spełnioną kobietą :) Trzymam za Ciebie mocno kciuki :)

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy komplement w życiu (?)! Dziękuję Ci, to bardzo miłe :*

      Usuń
  6. Miałas świetne wakacje :)
    Powodzenia z nowym rozpoczęciem ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są nam czasem potrzebne. Ja też już usuwałam swoje posty. Bardzo lubię przeglądać takie mix'y! Super, że będziesz w telewizji :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze sa :) Ciesze sie bardzo. Bylam juz!

      Usuń
  8. Uwielbiam posty, gdzie jest dużo zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się u Ciebie działo pozytywnego !Byle tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Widzę, że dużo się u Ciebie działo :) Super!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images