LONDON 2016

To dopiero początek 2016, a jedno z największych marzeń jeśli chodzi o podróżowanie zostało spełnione. Dalej nie mogę w to uwierzyć, nie ...

To dopiero początek 2016, a jedno z największych marzeń jeśli chodzi o podróżowanie zostało spełnione. Dalej nie mogę w to uwierzyć, nie macie pojęcia jak się cieszę. Razem z Dominiką (instagram) na pierwszy tydzień ferii wyjechałyśmy do Londynu. Wczoraj późnym wieczorem wróciłyśmy do domu. Był to mój pierwszy lot w godzinach wieczornych i szczerze myślałam, że będzie on przyjemniejszy. W przeciwieństwie do moich wyobrażeń, niesamowicie bolały mnie uszy (jak zawsze) i udzielała się moja klaustrofobia. Wczorajszy lot, równo w południe zleciał nam niesamowicie szybko i przyjemnie. Londyn jest naprawdę świetnym, klimatycznym miastem. Z chęcią bym tam kiedyś wróciła. Nie obyło się bez Superdrag'a, Boots'a, Primarka i wielu innych sklepów, których nie ma w Polsce. Jakby tego było mało, jedne z najlepszych perełek udało mi się upolować w typowych, angielskich second hand'ach. Akurat trafiłyśmy na "everything half price" więc jak możecie się spodziewać zakupy były jeszcze bardziej przyjemne! Spróbowałyśmy wielu nowych rzeczy bo oprócz zwiedzania, zakupów byłyśmy też w restauracji Cosmo. Razem z D. spróbowałyśmy wielu nowości, typu macaroons, sushi, małże, japońskie potrawy. Generalnie kuchnia całego świata. Choć małże nie podbiły mojego serca to fajną sprawą jest próbowanie nowości. Btw, przejdźmy do rzeczy.
Big Ben, czyli wieża zegarowa pałacu Westminister. Kiedy wybudowano ją w 1958 roku był to największy zegar na świecie. 

London Eye 
Tower Bridge nocą
Buckingham Palace
Pomnik królowej Wiktorii
Oxford Street

Budki telefonicznie, czyli coś pod tytułem: zgadnij jakie jest zdjęcie no.1 typowego turysty w Londynie.



Shopping, shopping i jeszcze raz shopping. Bo czym jest w dzisiejszych czasach wyjazd na obczyznę bez zakupów? Szczególnie w sklepach, których nie mamy w Polsce..
No i oczywiście ogromne, czerwone AUTOBUSY

i generalnie..London:)







Wszystko oczywiście relacjonowałam na snapie (@olajakvta) jak i instagramie (@olajakuta), na które serdecznie Was zapraszam. 

You Might Also Like

28 komentarze !

  1. Zazdroszcze! <Mega zdjecie z reses! :D
    Zapraszam do mnie : wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszcze :) wspaniale zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym właśnie z miejsc które chce zwiedzić jest właśnie London.
    Bardzo zazdroszczę!
    Co do zdjęć są prześliczne!
    Pozdrawiam :)

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ja byłam w tamtym roku! :* możliwe że i w tym będę miała okazję pojawić się w Londynie! Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. London jest wart odwiedzenia i dokładnego poznania ! :)
    Żyje teraz na wyspach i nie wyobrażam sobie już życia bez sklepów charity ! Primark i inne sklepy przy nich się chowają

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam w zamiarze ponownie odwiedzic wyspy, takze sklepy charity z pewnoscia poszukam! ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. zazdroszcze londyn t mój drugi dom :D

    zapraszam do mnie :D

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=416553579781430031#template

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Londynie i jestem zachwycona tym miastem, świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, chciałabym jeszcze raz odwiedzić Londyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny, zawsze chciałam polecieć do Londynu .... I przyjechać się tym czerwonym autobusem <3 Takie moje marzenie :)
    Ściskam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, zazdroszczę Ci takiej wycieczki<3
    Nigdy nie zwiedziłam Londynu,ale jest to moje ogromne marzenie. Miło popatrzeć<3

    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/2016/01/dermedic-hydrain3-hialuro-pyn-micelarny.html#more Zapraszam,licze na rew:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam pięknie!!!:* Paryż już zaliczyłam, teraz muszę odwiedzić Londyn, bo widzę,że to cudowne miasto :)

    http://moje-manie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna fotorelacja, sama bardzo chciałabym pojechać z chłopakiem do Londynu w tym roku, może nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, zazdroszczę Ci takiej wspaniałej podróży! Tez chciałabym kiedys odwiedzić to piękne miasto. Śliczne zdjęcia.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia:)

    hellcixx01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak ci zazdroszczę, Londyn i to jeszcze z super osobą !! Ja ferie spędzam niestety w domu :/ Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieczorem i nocą lata się najgorzej! Dla mnie to zawsze większy stres niż nocą..
    A Londyn też bym chciała zobaczyć!:)<3

    http://www.justcleo.pl/2016/01/before-after-clip-in-hair-extensions.html

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję. właściwie, twoje zdjęcia odzwieciedlają moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że udało Ci się spełnić marzenie odnośnie przylotu do Londynu. Ja również zawsze gdy lece samolotem mam problem z uszami, ale to właściwie tylko przy starcie. Bardzo się cieszę, że spróbowałaś tylu nowych rzeczy. Ja mieszkam w Londynie i jeszcze nie mialam okazji spróbować sushi czy zwiedzić wszystkich miejsc. :) Mega zdjęcia. Co do czerwonych autobusów są niby duże ale z rana zawsze oblegane. Ludzie z rana są dosłownie do siebie przyparci. Raz nawer zasłabłam w tej duchocie haha. Oprócz tego ludzie strasznie wrzeszczą i brudzą w tych autobusach. :)

    Pozdrawiam.
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale to świetnie zazdroszczę ci :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Boziu, jak ja ci zazdroszczę! Też chciałabym spełnić jakieś swoje marzenie, ale nie wiem czy uda mi się to w 2016 roku. Śliczne zdjęcia! Londyn jest wspaniałym miastem.
    toowildperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna relacja + świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę, marzy mi się wyjazd do Londynu. Piękne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pozazdrościć tylko. :) moje znajome się wlasnie do londynu wyprowadzily kilka lat temu do pracy i zostały tam. :)
    piękne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images