Waiting for...

Za dwa dni wigilia. Od września słucham świątecznych piosenek, dekoruję pokój i rozmyślam nad prezentami dla bliskich. W tym momencie w...

Za dwa dni wigilia. Od września słucham świątecznych piosenek, dekoruję pokój i rozmyślam nad prezentami dla bliskich. W tym momencie wszystko jest przygotowane myślę w stu procentach. Niekoniecznie ciężko można zauważyć, że pogoda wcale nie wskazuje na zimę i nie pomaga w odnalezieniu świątecznego klimatu. Pomimo to, mi ona w ogóle nie przeszkadza. Uwielbiam zimę mroźną, z mnóstwem skrzypiącego pod podeszwami śniegu co u nas graniczy z cudem. Być może nie byłabym tak sceptycznie do tego nastawiona gdyby nie moje usposobienie do szybkiego brudzenia się, tudzież umiejętności w miarę sprytnego zaliczania gleb. Być może nie będę odkrywcza, ale mega polecam Wam świąteczną płytę Michael'a Buble i soundtrack z Listów do M.2, na których byłam z A. w kinie. Przepiękny film, cóż za klimat! :) Spotkało mnie również to ogromne szczęście by przyjąć drobny christmas'owy gift na święta od kilku firm, za który bardzo dziękuję. Dzisiaj ostatni raz w 2015 byłam w szkole, nie wiecie jak się cieszę. Ten odpoczynek zdecydowanie się przyda. Za 10 dni sylwester, a ja jeszcze nie wiem jak go spędzam, typowo. Moje życiowe spontanicznie decyzje przeważnie stają się tymi najlepszymi więc i tym razem mam nadzieję, że intuicja mnie nie zawiedzie. A Wy, gotowi na święta? :)
JustDoIt - Etuo I Biżuteria - Bijou By Madeline I CC Cream - Sensilis 

You Might Also Like

47 komentarze !

  1. Ja też już od dawna słucham świątecznych piosenek, są bardzo wciągajace. Czuje klimat świąt ! ;) nareszcie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy to właśnie świąteczne piosenki pomogły mi ,,wkręcić'' się w tą atmosferę;)

      Usuń
  2. u mnie był śnieg na godzinę ale i tak byłam miło zaskoczona i od tamtej pory czuje klimat świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty kupione, większość dań i ciast przygotowana, więc myślę że jestem gotowa na tegoroczne święta :) Nie ukrywam, że wolałabym gdyby chociaż troszkę śniegu spadło - dopiero wtedy czuje się tą magię świąt :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Wesołych Świąt! :) Haha oby po świętach się nie pojawił...

      Usuń
  4. Ja już kupiłam prezenty :)
    Uwielbiam święta ❄

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego przedwczesnego celebrowania Świąt. Wg mnie to, że motywy Bożonarodzeniowe pojawiają sie już w listopadzie, zabiera ich całą magię!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie te wystawy pojawiające się w sklepach już na przełomie października/listopada rzeczywiście psują cały klimat świąt. Natomiast jeśli ktoś indywidualnie celebruje dane święto wcześniej, nie widzę w tym nic złego. Jest to sprawa indywidualna. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  6. Święta, swięta w końcu <3 Ja już chyba mam wszystko przygotowane, prezenty kupione to najważniejsze :D
    WESOŁYCH ŚWIĄT :) !!

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się bardzo cieszę! Dziękuję i wzajemnie, Wesołych Świąt! :*

      Usuń
  7. Mi też brak śniegu wcale nie przeszkadza, haha
    Świetne zdjęcia :))
    Wesołych świąt!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wesołych Świąt :)

      Usuń
  8. My z Narzeczonym także jesteśmy już w pełni gotowi! Jutro tylko kończymy dania, pakujemy się w samochód i jedziemy do rodziców i teściów z niespodzianką! Dla mnie święta zawsze są magicznym czasem i tak jak Ty, przygotowuję się do nich już dużo wcześniej!
    Także wesołych świąt! :*

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo niespodzianki najlepsze! Wesołych Świąt ♥

      Usuń
  9. Przepiękny tej case <3 Śliczny blog i post! Oczywiście obserwuje! Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten case jest prześliczny <3 Świetny post i blog! Oczywiście obserwuje! Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo :) Życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  11. No pewnie, że gotowi! Święta pełną parą ;)
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nic tylko czekać i świętować... :D Wesołych!

      Usuń
  12. Mi brak sniegu nie przeszkadza :P
    Bardzo fajny post!!
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Wesołych świąt!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku jakoś nie czuję klimatu. Brak śniegu mi przeszkadza :c
    Wesołych Świąt!
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę Wesołych Świąt!!

      Usuń
  14. Śliczne te zdjęcia *_* Baaardzo brakuje mi śniegu :< Ale ja obchodzę 6-7 stycznia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mi również.. :) W takim razie życzę Wesołych na zapas!

      Usuń
  15. ale ladne to pierwsze zdjecie!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby nie świąteczne piosenki to chyba nie pamiętałabym o tych świętach. Ani trochę ich nie czuje :/
    Wszystkiego dobrego!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak zmieni się to do jutra. Dziękuję bardzo i również życzę Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  17. Mi bardzo brakuje śniegu i w pewnym stopniu niszczy to całą atmosferę... Ja już sylwestra mam zaplanowanego, teraz tylko spędzić udanie czas z rodziną i doczekać nowego roku z przyjaciółmi!

    Wesołych świąt :)
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę by plany się udały! Wesołych Świąt również :*

      Usuń
  18. chyba jestem gotowa :)
    również nie mam planów na sylwestra, ale spontan najlepszy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehh ja nie czuję tych świąt tak za bardzo, ale całkowicie o nich nie zapominam, bo są piosenki, trzeba ubrać choinkę no i kupić prezenty oraz przygotować jedzenie. Gdyby nie te podstawowe czynności i bym nie miała kalendarza nawet bym nie wiedziała, że jutro wigilia! :*
    No właśnie jutro wigilia, więc życzę ci wesołych świąt i dużo czytelników! :3
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucie! Kochana, dziękuję Ci bardzo..również życzę wesołych świąt i masy czytelników! ♥

      Usuń
  20. Ja już drugie Święta spędzam w Londynie i tutaj póki co również śniegu nie widziałam, co jest dla mnie nie typowe bo w Polsce zawsze było go na ten czas pełno. I w sumie na początku nie czułam tego klimatu, ale kiedy zaczął się okres ubierania choinki i szykowanie prezentów dla bliskich wszystko powróciło. :) Co do Sylwestra też nie mam jeszcze planów, wszystko na spontanie :D



    Na koniec chciałabym życzyć Tobie magicznych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie i wszystkiego dobrego na Nowy Rok. :)


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że za miesiąc i ja będę miała okazję spełnić jedno ze swoich marzeń i odwiedzić Londyn! Spontan najlepszy :)) Kochana dziękuję bardzo i również życzę Ci magicznyyyych świąt i szczęśliwego 2016! ♥

      Usuń
  21. piekne zdjęcia :)
    ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę Wesołych świąt:)))

      Usuń
  22. Dziś piszę, to na każdym blogu:
    Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku! :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również życzę magicznych świąt i szczęśliwego 2016! ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, również życzę magicznych świąt i szczęśliwego 2016! ;-)

      Usuń
  23. Święta są magiczne, to prawda. Ale cóż to za święta, kiedy na termometrze widnieje +10, a wyjrzawszy przez okno ni śladu bielusieńkiego puchu na dworze? Od 2 lat są to moje najgorsze święta... Już wolałabym, gdyby wszystko było pokryte lodem, jak rok temu pod koniec stycznia. NAPRAWDĘ ;/

    Zapraszam do mnie, takie małe opowiadanko, gdybyś się nudziła ;)
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesolych swiat ! Zapraszamy do siebie dopiero zaczynamy ! http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świąteczne piosenki Oczywiście ! Lesz tradycyjnych kolęd nie lubię za bardzo :)
    Bardzo ładna stylizacja , Świetnie Kochana wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :) Ciekawy blog :)
    Zapraszam http://sebastianczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images