MERRY XMAS

24 grudnia. Wigilia. Ludzie w mieście szaleli, kolejki kilometrowe. Świąteczna gorączka, a jedyne co mnie smuci to brak śniegu. Rze...

24 grudnia. Wigilia. Ludzie w mieście szaleli, kolejki kilometrowe. Świąteczna gorączka, a jedyne co mnie smuci to brak śniegu. Rzekomo ma w ogóle nie spaść. Z jednej strony szkoda bo śnieg dodaje świętom magii, ale należy cieszyć się z tego co jest! Wczoraj wieczorem dokończyliśmy już wszystkie dania i dekoracje. Dziś natomiast od rana gdzieś w tle wszystkich wykonywanych przeze mnie czynności, można było usłyszeć lecące non stop ,,All I want for Christmas is You'', ,,Let it snow'', ,,Santa baby'' oraz ,,Santa tell me''. Wydaje mi się, że to właśnie muzyka idealnie ''podbija'' odczuwalny klimat. Kawka z rodzinką, a po południu powoli zaczęte przygotowania do wigilijnej kolacji. Tegoroczne święta spędzaliśmy jak zawsze w gronie rodziny. 
W tym momencie nie jest to główny punkt, dla którego uwielbiam święta, ale chyba każdy lubi dostawać jak i obdarowywać prezentami. Muszę przyznać, że upominki, które dostałam bardzo mi się podobają. Aktualnie siedzę na łóżku przebrana w wygodny dres i relaksuję się (pisząc dla Was post ofkors!). Mam nadzieję, że Wasza wigilia była spędzona w rodzinnej i cieplutkiej atmosferze. Życzę Wam również, aby pierwszy jak i drugi dzień świąt był jak najbardziej udany. Ten odpoczynek naprawdę się przyda:) Wesołych Świąt!





You Might Also Like

35 komentarze !

  1. Ta przerwa przyda się i to bardzo ! Haha
    Miło mi, że jesteś zadowolona ze swoich prezentów, sama też miałam ciągle banana na twarzy :D
    Wesołych świąt i dalszych sukcesów w blogowaniu <3

    Twój blog dla mnie to nowość, bo jest w wersji czeskiej i polskiej także miło trafić na coś takiego :)

    http://lifebyaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty również się z nich cieszysz. Również życzę Wesołych Świąt! ♥
      Co do różnej wersji językowej to mam opcję translatora więc możliwy jest każdy język...;)

      Usuń
  2. Moje przygotowania do świąt to ciągłe sprzątanie! kiedyś trzeba :D pozdrawiam :* Zapraszam na nowy post do mnie! :*
    http://hihania.blogspot.com/2015/12/flawless.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia :) ja w tym roku w ogóle nie czułam tego świątecznego klimatu.

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Miałam tak samo rok temu..

      Usuń
    2. Ja tez nie ... wogole ... rano obudzilam sie z mysla dzien jak codzien .... w tym roku ta magia swiat po prostu gdzies znikla ... mam nadzieje ze w przyszlym roku bedzie lepiej ...

      alicestyle76.blogspot.com

      Usuń
    3. bardzo fajny wpis ... czekam na kolejne :)

      Usuń
  4. Ja dzisiaj słuchałam polskich kolęd. A rodzeństwo drażniło się ze mną, ze w końcu przemówię ludzkim głosem XD
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie polskie kolędy były przy kolacji oraz w drodze :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja do końca miałam nadzieję że święta będą białe, ale cóż klimat chyba nam się zmienia, jest po północy a tu 8 stopni... Szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja przed całą noc śpię przy otwartym oknie..

      Usuń
    2. Ja niestety jestem zmarzluch :) tak więc wietrzenie jest jak najbardziej lecz przed snem :)

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia super są zrobione ;)
    Piękny blog i wpisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Twoja wigilija przebiegła towarzystwie najbliższych! Tak właśnie powinna wygladać wigilia u każdego człowieka. Pozdrawiam
    pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. <3 Faktycznie te piosenki podbijają klimat, a przerwa się przyda. Nawet bardzo. :)

    Wesołych świąt!
    Obserwuję!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super post !
    bardzo podobają mi sie te zdj z bąbkami ♥
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli lubisz czytać książki, to pewnie opowiadania blogowe też przypadną Ci do gustu.
    A co powiesz na nutkę fantastyki, młodzieżowej akcji z nutką tajemniczości?
    Życie Lexy Rodriguez nie jest byle jakie, młoda skrywa tajemnicę, o której nikt nie powinien się dowiedzieć... A jeśli jej przyjaciele jednak ją poznają? Co wtedy?
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamiast zwykłego spamu mogłabyś napisać choć jedno zdanie odnośnie postu, tak z szacunku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie również brakowało śniegu w te święta, a plusowe temperatury są po prostu irytujące. Z tego co wiem dopiero w połowie stycznia ma lekko popruszyć... Może to i lepiej? Sama już nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szóstego ma być mróz! Po świętach nie zależy mi na śniegu więc niech zmyka! :D

      Usuń
  13. Potrzebna była mi przerwa świąteczna, nareszcie można było troszkę odpocząć. Ale święta bez śniegu to nie to samo :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! fajnie wiedziec ze mile spedzilas czas z rodzina. Mi moje upominki takze bardzo sie podobaja.
    Zapraszam do mnie
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję, pozdrawiam!

      Usuń
  15. Genialny blog! Świetne posty!

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie akurat cieszy brak śniegu ponieważ moje autobusy w mieście byłyby pewnie opóźnione o jakieś 20 minut..
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta minęły tak szybko... A przy rodzinnej atmosferze nawet ten brak sniegu mi nie przeszkadzał aż tak! :)
    Jutro Sylwester, a więc życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku! Więcej takich relaksujących dni w wygodnym dresiku w łóżeczku. Tak jest najlepiej! :D

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia *.* Zapraszam do siebie - - - > olcivck.blogspot.com ♡ pozdrawiam serdecznie ●

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images